Ràdio Estel
Peu de foto: Jordi Collell, expert en marca personal i corporativa
FÓRMULA ESTEL 
Per què és important la marca?
Jordi Collell ensenya com fer que la teva marca digui el que vols
@BorjaDeMaria 11/04/2017

Pels que tingueu negocis o projecció pública, us interessarà saber com fer que la teva marca digui el que vols que digui. 

L’especialista en marca personal Jordi Collell ha explicat a la Fórmula Estel d’Oriol Casals: “El concepte marca sempre és un senyal d’identitat. I la marca corporativa ens explica el que és l’empresa: què fa, quins productes té, quina és la seva identitat, i sobretot, sobretot, sobretot, el valor que aporta als altres, perquè és molt important que una empresa, un producte, aporti un valor als altres i a la societat, i que quedi molt clar”.

El soci de l’empresa Soy mi marca recorda una màxima: “Tot deixa marca. Com que tot deixa marca, totes les empreses tenen marca. Que la gestionen, la cosa funciona, perquè vol dir que aquell rastre que deixen respón a la seva identitat. Si no, respón a la identitat que li posen els altres”.

Jordi Collell, director del postgrau de Marca Personal a la Universitat Ramon Llull i director de l’únic postgrau de marca personal que hi ha a Europa, ha recordat que una empresa no va dirigida al món sencer, sinó a un públic objectiu, i per això és important que els empresaris investiguin què senten, com viuen, i perquè haurien de comprar a la seva empresa o perquè no.





Més notícies sobre FÓRMULA ESTEL

"La seguretat és molt més que la defensa armada"

Robert Manrique: "Encara quedan víctimes d'Hipercor que han de rebre indemnització"

"És una al·legoria sobre el patiment dels presos i dels gitanos"

Bàsquet i música per a treballar amb joves en risc d’exclusió social










  El Rosari   Cant de la Salve
  Laudes   Vespres
  Completes   Missa Catedral
  Missa Montserrat
Urgell Solsona Vic Lleida Tortosa Tarragona San Feliu de Llobregat Terrassa Barcelona Girona
  INTRANET