En directe

Fórmula Estel

ESGLÉSIA CATALUNYA

Presentada la campanya #triaescolacristiana

L'escola cristiana és un tresor que vol ser compartit. Amb aquesta convicció s'acaba de posar en marxa la campanya de comunicació #triaescolacristiana, presentada el 6…

7 febrer 2014

Redacció

Comparteix

L'escola cristiana és un tresor que vol ser compartit. Amb aquesta convicció s'acaba de posar en marxa la campanya de comunicació #triaescolacristiana, presentada el 6 de febrer passat al col·legi Sant Ignasi de Sarrià. L'objectiu és doble: afavorir les famílies en la tria d'escola i donar a conèixer específicament l'oferta de les escoles cristianes.

L'acte ha estat presidit pel cardenal Lluís Martínez Sistach, arquebisbe de Barcelona, i presentat pel P. Enric Puig, secretari general de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya. El P. Puig ha recordat que les escoles cristianes són "un referent de l'ensenyament concertat a Catalunya, per presència i implantació, amb 260.000 alumnes que representen un 66% de l'alumnat escolaritzat en centres concertats". I ha afegit: "Som una proposta educativa que, des del missatge de Jesús, i en un clima de llibertat, proposa un horitzó de sentit per a la persona, ofereix camins de creixement integral per a tothom i fa partícip de l'alegria de l'evangeli, els seus valors i actituds, a qui se'n senti atret, tot oferint-li la possibilitat d'aprofundir-hi des de la vivència i la celebració".

#triaescolacristiana és una campanya de comunicació que preten afavorir el dret dels pares a escollir l'ensenyament que volen donar als seus fills. "Volem que l'escola que triem eduqui els nostres fills amb els mateixos valors que tenim a casa", ha afirmat Mercè Rey, presidenta de la  Confederació Cristiana d'Associacions de Pares i Mares d'Alumnes de Catalunya.

La campanya #triaescolacristiana ha estat dissenyada per una consultoria estratègica en comunicació i compta com a eix de totes les accions que es duran a terme amb dos elements claus: el nou logo de l'Escola Cristiana de Catalunya, i un àgil i modern cercador digital de centres. Comptarà, a més, amb insercions publicitàries en premsa, falques de ràdio i publicitat en pàgines web. El lema escollit per a la campanya ha estat Compromesos amb l'educació de qualitat per a tothom.     

 

Més actualitat

SOCIETAT

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Francisca Verdejo: “El maltractador cada vegada és més jove” 

edat dels maltractadors

La magistrada delegada dels jutjats de violència sobre la dona de Barcelona creu que la clau és que la societat cooperi i que la prevenció comenci en l’àmbit familiar 

25 novembre 2024

Redacció

RELIGIÓ

La diòcesi de Sant Feliu acomiada el bisbe Agustí Cortés

L'administrador apostòlic assegura que, en aquesta celebració del 24 de novembre a les 18 hores, vol "donar gràcies a Déu per allò de bo que hagi passat aquests 20 anys"

22 novembre 2024

Redaccció

Sense categoria

Marta-Illa Raga: “Els arrendadors tenen un salari el doble que els dels llogaters sense comptar les rendes que ingressen” 

crisi de l'habitatge

La investigadora de l’Institut de Recerca Urbana Idra recorda que si els propietaris deixessin de percebre rendes, aquests “no baixarien de classe”

22 novembre 2024