“Davant de la situació d’incertesa que estem vivint en aquests moments, la política hauria de difondre una imatge de moderació”. Això és el que ha assegurat la periodista María José Bayo sobre el poder del missatge que transmet la política. Ha destacat que “ens trobem en una societat líquida i les estratègies s’han d’adaptar. En aquesta campanya tot està més definit ja que estan utilitzant el to més patriota i la marca Espanya és la més repetida entre els partits estatals”. En aquest sentit, Bayo assegura que “els polítics estan més al Twitter i pendents de les xarxes socials que no parlant amb la gent del carrer”, i que “no tot el que passa a les xarxes socials és destructiu”. D’altra banda, la consultora estratègica opina que “un bon polític o un bon líder escolta tots els seus assessors; això és ser un bon líder”.
Pots tornar a escoltar l'entrevista al minut 38 AQUÍ
Més actualitat
SOCIETAT
"Sembla que ningú vulgui aprendre català i la realitat és que la població migrada genera una demanda que no rep resposta"
En una entrevista al programa El Matí a Ràdio Estel, la consellera Mònica Martínez Bravo aposta per donar “totes les eines possibles perquè tothom aprengui català” abans de convertir-ho en un requisit, tal com exigeix Junts en el traspàs de competències
19 desembre 2024
Redacció,