En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

CULTURA

Elena Escorcia: "El post-Eufòria és molt dur"

Elena Escorcia confessa que "el post Eufòria és molt dur", que va "tocar fons" i creu que en programes així caldria psicòlegs especialitzats

19 març 2024

Redacció

Comparteix
Elena Escorcia, concursant d'Eufòria 2, publica el seu primer EP ‘42ND STR€€T’ / Ràdio Estel

42ND STR€€T és el primer EP d'Elena Escorcia, l'Elena d'Eufòria. Un títol on hi apareix el símbol de l'euro en honor als diners que s'ha gastat amb aquestes quatre cançons. "No m'ha donat per un disc", admet. Tot i això, explica que paga als seus quatre ballarins malgrat que a ella no li remunerin les actuacions. "Tinc una presentació el 20 d'abril, a Casa Seat, i a mi no em paguen, però jo estic pagant als meus ballarins. I bastant. Estic pobre com una mala cosa. A mi no em paga ningú, però si jo puc pagar a aquests grans artistes, ho faré".

"Tinc una presentació el 20 d'abril, a Casa Seat, i a mi no em paguen, però jo estic pagant als meus ballarins. I bastant"

En una entrevista a 'La Caravana' de Ràdio Estel, "La Escorcia" —així li hauria agradat dir-se a Eufòria— confessa que "el post-Eufòria és molt dur", que al juliol va "tocar fons" i que a formats com Eufòria caldria que hi hagués psicòlegs especialitzats. A més, la cantant també explica que ja està tornant a compondre nova música. De fet, una de les seves properes cançons serà al costat d'un dels seus companys de generació del programa, el cantant Jan Esteve. A més, deixa dit que li agradaria fer una col·laboració amb una compatriota seva: Maria Hein.

Escolta tota l'entrevista aquí!

0:00 / 0:00

Més actualitat

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA MÓN

Mor el Papa Francesc: el llegat del primer pontífex procedent del continent americà

Mor el Papa Francesc

Més d'una dècada de pontificat, amb prop de mig centenar de viatges fora d'Itàlia, quatre encícliques, desenes d'exhortacions, la proximitat i grans reformes, són el seu principal llegat

21 abril 2025

Redacció

PAPA FRANCESC

Cardenal Omella: “El papa Francesc ha estat un home portador de la pau” 

Consell de cardenals

L’arquebisbe de Barcelona, el cardenal Joan Josep Omella, ha recordat que el papa Francesc “ha anat sempre a les perifèries” i “ha defensat el diàleg” tot i arriscar-se a rebre crítiques

21 abril 2025

Redacció

ACTUALITAT

ESGLÉSIA

Mor el papa Francesc als 88 anys

Papa Francesc

Bergoglio ha mort aquest dilluns al matí després de diverses setmanes hospitalitzat per problemes respiratoris

21 abril 2025

ACN