En directe

El Matí a Ràdio Estel

ESGLÉSIA CATALUNYA

Riudoms posa en marxa una campanya de micromecenatge per recuperar el so de les campanes

La nit del 8 denovembre, l’impacte d’un llamp al campanar de l’església de Riudoms(arquebisbat Tarragona) va cremar tota la instal·lació elèctrica del temple iva posar…

27 novembre 2018

Redacció

Comparteix

La nit del 8 denovembre, l’impacte d’un llamp al campanar de l’església de Riudoms(arquebisbat Tarragona) va cremar tota la instal·lació elèctrica del temple iva posar en perill l’estructura de la cúpula i l’interior del campanar. Elsdanys van malmetre des del mecanisme que fa sonar les campanes fins a laclimatització de la capella, i una vegada els tècnics els van haver analitzatvan estimar que reparar-los podria tenir un cost superior als 50.000 euros.

Per tal d’afrontarel cost tant elevat de les obres, el mateix poble de Riudoms ha engegat unacampanya de micromecenatge que té un objectiu clar: aconseguir que les campanestornin a sonar aviat. La campanya, que rep el nom de “Més forts que el llamp”,pretén recollir els 3.500 euros que costa arreglar la campana grossa en untermini de 50 dies, mitjançant donatius que es podran fer a la pàgina web www.totsuma.cat/projecte/1670.

Cada donatiu, a més,tindrà una recompensa, que anirà des d’un imant o una ampolla de cava fins auna litografia de l’artista Jaume Queralt i un sopar al mateix campanar. Talcom han explicat els responsables de la iniciativa, només es cobraran elsdonatius si s’arriba a l’objectiu marcat de 3.500 euros, i en el cas que s’aconseguissinrecollir més diners, es destinarien a la recuperació del campanar.

 

 

 

Més actualitat

POLÍTICA

Gerardo Pisarello veu “inacceptable” que Jaume Collboni posi una catifa vermella als que volen convertir Barcelona en un monopoli  

El secretari primer de la mesa del congrés i diputat dels comuns és partidari que Pedro Sánchez es reuneixi amb Carles Puigdemont a Waterloo per normalitzar les relacions amb els independentistes

5 febrer 2025

Redacció

SOCIETAT

Joan Ramon Riera: “L’Ajuntament de Barcelona no compra la Casa Orsola perquè no compleix els requisits” 

Casa Orsola

El comissionat d’habitatge de l’Ajuntament de Barcelona ha confirmat que es manté el desnonament contra en Josep Torrent, previst per aquesta matinada. “Si hi haguessin novetats, us informarem”

3 febrer 2025

Redacció

SANITAT

Josep Maria Argimon posa en dubte que estiguem preparats per fer front a una nova pandèmia 

5 anys de la COVID

L’exconseller de Salut creu que el país hauria de fer més autocrítica i analitzar què és una pandèmia i com es va gestionar

31 gener 2025

Redacció