Amics de la Gent Gran du a terme la campanya Roses Contra l’oblit per Sant Jordi. Enguany posen a la venda més de 17.000 roses de feltre i de roba. Una campanya que enguany porta per títol #ReescrivimLaVellesa i que vol sensibilitzar sobre el perill d’estigmatitzar la vellesa. Albert Quiles, director de Amics de la Gent Gran, ha explicat a la Fórmula Estel d’Oriol Casals que el diccionari de la Real Academia Española institucionalitza el prejudici definint aquesta fase de la vida de forma pejorativa: “La definició de vellesa té molts components negatius, i de fet, no té cap de positiu. I nosaltres al llarg dels 30 anys d’història d’Amics de la Gent Gran hem vist que l’etapa de la vellesa té també moltes connotacions positives. On queda la paraula saviesa, la paraula experiència de vida?”
D’altra banda, si per Sant Jordi voleu fer un regal que tingui un component solidari, la Núria Montsalve, técnica responsable del programa Mercat Social, ha explicat quines opcions tens: “La campanya Roses que transformen vides mostra que darrera aquestes roses hi han entitats, i per tant hi ha persones amb projectes, i hi han valors”
A www.elmercatsocial.cat també trobareu imams o polseretes especials per a Sant Jordi. I és que les entitats socials fan un món millor, us animem a ajudar-les també per Sant Jordi.
Més actualitat
SOCIETAT
"Sembla que ningú vulgui aprendre català i la realitat és que la població migrada genera una demanda que no rep resposta"
En una entrevista al programa El Matí a Ràdio Estel, la consellera Mònica Martínez Bravo aposta per donar “totes les eines possibles perquè tothom aprengui català” abans de convertir-ho en un requisit, tal com exigeix Junts en el traspàs de competències
19 desembre 2024
Redacció,